REGULAMIN szkoły językowej Lingua Up! Sp. z o.o.
§1 Informacje podstawowe
- Tu dowiesz się więcej o tym, jak wygląda współpraca z nami.
Lingua Up! Sp. z o.o., z siedzibą na ul. Hutniczej 15/8, 41-100 Siemianowice Śląskie, NIP 6431782192, REGON 528224890, zarejestrowana w KRS pod numerem 0001097535, kapitał zakładowy: 5100 zł, zwana dalej Organizatorem, zgodnie z Umową z Klientem / Uczestnikiem, świadczy usługi edukacyjne dla Klienta / Uczestnika, tj. przeprowadza zajęcia, które zobowiązał się zorganizować w formie zajęć “Indywidualnych” lub “W duecie”, rezerwuje termin zajęć i pozostaje w gotowości do świadczenia usług, a także przygotowuje niezbędne materiały do nauki. Organizator zapewnia Uczestnikowi warunki do nauki przez odpowiednio dobrany program nauczania, materiały dydaktyczne i wykwalifikowaną kadrę.
- Szczegółowe zasady współpracy
Określa Umowa zawierająca indywidualne uzgodnienia Stron (dalej jako Umowa) wraz z niniejszym Regulaminem.
- Zawarcie współpracy
Współpraca zostaje zawarta z chwilą akceptacji przez Klienta Umowy wraz z Regulaminem (np. przez akceptację warunków e-mailowo, poprzez podpisanie Umowy lub za pośrednictwem dedykowanych narzędzi do podpisywania umów on-line) oraz po zaksięgowaniu opłaty za wybrany kurs na trzy dni przed terminem pierwszych zajęć.
- Harmonogram zajęć
Harmonogram zajęć w przypadku zajęć „Indywidualnych” i „W duecie” określany jest nie później niż przed rozpoczęciem zajęć i wymaga akceptacji przez Klienta / Uczestnika / Uczestników.
- Czas realizacji pakietów
Pakiety mają określony czas na ich realizację. W przypadku zajęć miesięcznych jest to 30 dni, a w przypadku zajęć kwartalnych to 91 dni od momentu rozpoczęcia pierwszych zajęć z danego pakietu.
- Zmiana lektora
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany lektora w trakcie trwania kursu z ważnych przyczyn. Zmiana lektora nie wymaga zgody Klienta / Uczestnika, chyba że prowadzenie zajęć przez konkretną osobę wynika z Umowy (np. Organizator zobowiązał się w Umowie do prowadzenia zajęć przez native speakera. W takim przypadku zmiana osoby prowadzącej zajęcia z native speakera na osobę inną niż native speaker wymaga każdorazowo zgody Klienta).
- Zasady panujące podczas zajęć
Uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania zasad panujących w trakcie zajęć, w tym do przygotowywania się do zajęć, punktualności oraz aktywnego udziału w zajęciach. Ponadto oczekuje się od Uczestnika przestrzegania zasad kultury osobistej, nie odnoszenia się w sposób wulgarny lub naruszający godność innych Uczestników i lektora, niezakłócania pracy podczas zajęć. Brak przestrzegania powyższych zasad może skutkować rozwiązaniem umowy z winy Uczestnika po uprzednim wezwaniu do zaprzestania naruszeń pod rygorem rozwiązania umowy.
- Spóźnienia na zajęcia
W sytuacji spóźnienia się Uczestnika na zajęcia, Lektor przez okres 15 minut od momentu planowanej godziny zajęć oczekuje na Uczestnika. Po upływie tego czasu, Uczestnik ma obowiązek poinformować BOK o spóźnieniu. Lektor przez planowany czas zajęć powinien pozostać w gotowości do świadczenia usług.
- Korzystanie z materiałów
Materiały udostępniane przez Organizatora mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Klienta / Uczestnika na własny użytek. Nieuprawnione jest dalsze rozpowszechnianie, udostępnianie, zgrywanie i pobieranie w jakikolwiek sposób nagrań oraz innych udostępnianych informacji i materiałów. Prawami autorskimi dysponuje Organizator bądź inny podmiot, od którego Organizator uzyskał odpowiednią licencję. Materiały mogą być też wykorzystywane przez Organizatora w oparciu o inną podstawę prawną.
- Rezygnacja z zajęć „W duecie”
W przypadku zajęć „W duecie”, z ważnych przyczyn, tj. w sytuacji rezygnacji z zajęć przez jednego z Uczestników, Organizator ma prawo rozwiązać umowę i zwrócić opłaty za niewykorzystane zajęcia. Organizator może także zaproponować zajęcia indywidualne, zgodnie z obowiązującym Cennikiem zajęć „indywidualnych”, a Klient / Uczestnik ma prawo do odrzucenia nowej oferty.
- Płatności
Płatności za pakiet można dokonać za pomocą przelewu tradycyjnego, przelewu elektronicznego, kartą płatniczą lub kredytową, płatnością BLIK, w formie gotówkowej (o ile tego sposobu nie wyłączono przy zakupie konkretnych Zajęć). Organizator korzysta z usług Serwisu „imoje” do oferowania płatności on-line w ramach banku ING.
§2 Zajęcia on-line
- Wymagania techniczne
Nasze zajęcia prowadzone są on-line i przesyłamy materiały on-line, dlatego konieczne zadbaj o minimalny sprzęt i wymogi techniczne. Klient / Uczestnik powinien posiadać:
- dostęp do Internetu i aktywną pocztę elektroniczną,
- dodatkowo sprzęt komputerowy do uczestnictwa w zajęciach, słuchawki lub głośnik do odtwarzania dźwięku, a także mikrofon oraz kamerę,
- przeglądarkę internetową Mozilla Firefox, Edge lub Chrome w aktualnej wersji.
- Łącze internetowe
Zaleca się uczestniczenie w zajęciach przy wykorzystaniu stałego łącza internetowego. Mobilne łącze z uwagi na swój charakter może powodować zakłócenia, w tym przerwanie uczestnictwa w zajęciach.
- Odpowiedzialność za problemy techniczne
Organizator nie odpowiada za nieprawidłowości techniczne w sytuacji gdy przyczyna leży po stronie Klienta/Uczestnika lub innych podmiotów, z których usług Klient/Uczestnik korzysta (np. usługa dostępu do Internetu), a które to usługi mogą mieć bezpośredni/pośredni wpływ na możliwość korzystania z usług Organizatora. W przypadku wystąpienia ww. problemów technicznych, które uniemożliwiają uczestniczenie w lekcji, zajęcia uważa się za zrealizowane z uwagi na gotowość Organizatora do świadczenia usług i rezerwację terminu.
- Problemy techniczne po stronie Organizatora
W przypadku wystąpienia problemów technicznych po stronie Organizatora lub podmiotów wspierających Organizatora w realizacji umowy, które uniemożliwiają przeprowadzenie zajęć w całości lub w części, zajęcia te – odpowiednio w całości lub w części, w której niemożliwe było ich przeprowadzenie zostaną przełożone na inny termin zgodnie z dyspozycją Uczestnika/Klienta.
- Formaty plików
Udostępniane materiały mogą być w formacie .PDF, *.doc, *.mp3, .mp4 ,.zip, *.rar, Uczestnik musi posiadać programy, które obsługują wymienione pliki.
- Platformy edukacyjne
W przypadku gdy materiały będą udostępniane za pośrednictwem platformy/ programu/ aplikacji Google Meet, eduSky, konieczne będzie posiadanie przez Uczestnika dostępu do ww. platformy. Organizator przekaże Uczestnikowi instrukcje dot. uzyskania dostępu do ww. platform.
§3 Zmiana terminu zajęć
- Zasady współpracy
Zależy nam na tym, żebyś rozwijał się z nami. W wybranym przez Ciebie modelu współpracy, nie tylko przeprowadzamy zajęcia, ale także rezerwujemy Twój termin. Z uwagi na specyfikę zajęć w ramach nauki „W duecie”:
- Odwołanie/zmiana terminu zajęć przez Klienta/ Uczestnika z przyczyn leżących po stronie Klienta/Uczestnika, jest możliwe tylko za zgodą wszystkich uczestników kursu.
- Indywidualne zajęcia
Z uwagi na specyfikę zajęć „Indywidualnych” (1:1) oraz zajęć w ramach nauki „W duecie”:
- Klient/Uczestnik informuje Organizatora o odwołaniu lub zmianie terminu najpóźniej na 24 godziny przed planowanymi zajęciami telefonicznie na numer BOK lub mailowo na adres kontakt@linguaup.pl. Odwołanie zajęć zgłoszone bezpośrednio lektorowi nie będzie uznawane.
- Klient/Uczestnik zobowiązuje się do odrobienia odwołanych zajęć, o których mowa w §2, punkt 1.1). Odrobienie odwołanych zajęć powinno nastąpić nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zajęć, które Klient / Uczestnik odwołał. W przypadku odwołania ostatnich zajęć z pakietu, termin ten wynosi 7 dni kalendarzowych. Uczestnik powinien ustalić termin odrobienia zajęć bezpośrednio z lektorem. Brak odrobienia zajęć w wyznaczonym terminie będzie skutkował uznaniem ich za zrealizowane. W przypadku braku możliwości odrobienia odwołanych zajęć, pakiet może być wydłużony maksymalnie o 7 dni poza określone w Umowie ramy czasowe pakietu.
- Klient/Uczestnik może odwołać maksymalnie 25% zajęć w pakiecie.
- Nieobecność Uczestnika na zajęciach w przypadku braku odwołania zajęć zgodnie z podpunktami od 1) do 3) punktu 2., nie zwalnia z obowiązku uiszczenia opłaty za zajęcia, które odbyły się zgodnie z harmonogramem lub które Organizator był gotowy świadczyć w związku z rezerwacją terminu dla Uczestnika.
- W przypadku nieobecności na zajęciach, Uczestnik ma możliwość otrzymać dostęp do przygotowanych materiałów z zajęć oraz informacji, co było przedmiotem zajęć podczas nieobecności Uczestnika.
- Organizator ma prawo zmiany/odwołania maksymalnie 25% zajęć w pakiecie wyłącznie z ważnej przyczyny. Odwołanie/zmiana powinny nastąpić najpóźniej na 24 godziny przed planowanym terminem zajęć, chyba że ważna przyczyna nastąpiła później (np. nagła choroba, zdarzenie losowe). W takiej sytuacji zostanie wyznaczony inny termin do odrobienia tych zajęć w uzgodnieniu z Uczestnikiem/Klientem.
- Odwołanie/ zmiana terminu zajęć z ważnych przyczyn leżących po stronie Organizatora, o której mowa w §2 i § 3 [Zajęcia on-line /Zmiana terminu zajęć] nie stanowi zmiany umowy. W przypadku braku możliwości odrobienia zajęć przez Uczestnika w nowym zaproponowanym przez Organizatora terminie – opłata za te zajęcia zostanie zwrócona lub zostanie przeniesiona na kolejny okres rozliczeniowy lub rozliczona w ramach rozliczenia końcowego przy okazji rozwiązania Umowy – zgodnie z decyzją Klienta.
§4 Zmiana Umowy / Regulaminu
- Zmiana warunków umowy
Dbamy o niezmienność naszych ustaleń, natomiast jeśli z ważnych przyczyn pojawi się konieczność wprowadzenia zmian, chcemy żebyś wiedział jak to przebiega. Organizator ma prawo wprowadzenia zmian do Umowy/Regulaminu z ważnych przyczyn, w tym w szczególności w przypadku istotnej zmiany czynników ekonomicznych (np. z uwagi na wzrost obciążeń i opłat publicznych, wzrost opłat administracyjnych), o ile istnieje związek przyczynowo-skutkowy między ww. zmianą a zmianą kosztów świadczenia usług przez Organizatora, a także z powodu zmiany przepisów prawa (m.in. kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta) lub decyzji i orzeczeń w zakresie, w jakim wymuszają one na Organizatorze wprowadzenie zmian.
- Powiadomienie o zmianach
O każdej zmianie Umowy/Regulaminu, Klient zostanie powiadomiony e-mailowo lub pisemnie nie później niż w terminie 14 dni przed planowanym terminem wprowadzenia zmian informując, że jeżeli przed datą wejścia w życie zmian Klient nie zgłosi Organizatorowi sprzeciwu wobec tych zmian lub nie wypowie Umowy, uznaje się, że Klient wyraził na nie zgodę.
- Skutki sprzeciwu
W przypadku, gdy Klient wypowie Umowę lub zgłosi sprzeciw wobec zmian, ale nie dokona wypowiedzenia Umowy, Umowa ta rozwiązuje się z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie zmian.
§5 Rozwiązanie Umowy
- Rezygnacja z kursu po zakończeniu pakietu
Po ukończeniu wykupionego pakietu Uczestnik ma prawo zrezygnować z kursu bez wcześniejszego wypowiedzenia.
- Rezygnacja z kursu w trakcie trwania
W trakcie trwania kursu, Klient ma prawo zrezygnować z niego z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia bez podawania przyczyny. Umowa rozwiązuje się z upływem okresu wypowiedzenia.
- Sposób rezygnacji
Rezygnacja z kursu powinna nastąpić poprzez złożenie oświadczenia w formie pisemnej lub mailowo na adres kontakt@linguaup.pl.
- Początek okresu wypowiedzenia
Bieg okresu wypowiedzenia rozpoczyna się w momencie dostarczenia do Lingua Up! Sp. z o.o. informacji o rezygnacji z kursu.
- Rozliczenie niedopłat
W przypadku dokonania opłaty za zajęcia w kwocie niższej niż Wynagrodzenie za zrealizowaną umowę, Klient ma obowiązek uregulować niedopłatę (brakującą kwotę) niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia wezwania na rachunek wskazany przez Organizatora.
- Zwrot nadpłat
W przypadku dokonania opłaty w kwocie wyższej niż Wynagrodzenie za zrealizowaną umowę, Organizator zwraca Klientowi nadpłatę niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy na rachunek wskazany przez Klienta lub w inny sposób wskazany przez Klienta.
- Prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy
Organizator ma prawo rozwiązać umowę z ważnych przyczyn wskazanych w niniejszym Regulaminie, a także w przypadku istotnego naruszenia przez Klienta/ Uczestnika postanowień Regulaminu i Umowy oraz opisanych w nim standardów zachowań. Rozwiązanie współpracy następuje wówczas w trybie natychmiastowym. Wówczas cena za zajęcia przeprowadzone do czasu rozwiązania umowy przeliczana jest wg ceny standardowej.
- Zwrot płatności za niewykorzystane zajęcia
Płatność za niewykorzystane zajęcia licząc od dnia rozwiązania umowy, zostanie zwrócona na rachunek bankowy wskazany przez Klienta / Uczestnika. W przypadku transferu międzynarodowego kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszty transferu.
- Termin zwrotu nadpłat
Organizator zwraca Klientowi nadpłatę niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy na rachunek wskazany przez Klienta.
- Postanowienia prawne
Postanowienia dot. rozwiązania Umowy nie wyłączają ani nie ograniczają wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa uprawnień Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
§6 Wizerunek
- Zgoda na utrwalenie wizerunku
Dbamy o jakość naszych zajęć, dlatego może pojawić się potrzeba ich nagrania (m.in. w celu przygotowania dla Ciebie materiałów dodatkowych, zaplanowania dalszych prac w ramach naszych zajęć z metodykami lub innymi specjalistami wspierającymi nas w dostarczaniu uczestnikom maksymalnych korzyści). Czasami możemy nagrywać zajęcia, żeby nagranie udostępnić Tobie lub innym nieobecnym uczestnikom zajęć. Klient wyraża zgodę na utrwalanie, wykorzystywanie i rozpowszechnianie przez Organizatora wizerunku Uczestnika w postaci nagrania/zdjęć z przebiegu zajęć/wydarzeń organizowanych przez Organizatora do celów wewnętrznych, dokumentacyjnych i edukacyjnych. Klient (o ile nie jest jednocześnie Uczestnikiem), przed zawarciem Umowy zobowiązany jest do uzyskania zgody Uczestnika.
- Zgoda na przetwarzanie wizerunku
Przetwarzanie wizerunku do celów marketingowych wymaga odrębnej zgody.
- Zakaz utrwalania wizerunku innych osób
Uczestnik nie może utrwalać, wykorzystywać i rozpowszechniać wizerunku innych uczestników/osób prowadzących bez uprzedniej zgody ww. osób.
§7 Postanowienia końcowe
- Klauzula informacyjna
Klient / Uczestnik oświadcza, że zapoznał się z klauzulą informacyjną, będącą elementem Regulaminu, w ramach której Organizator zrealizował obowiązki informacyjne wynikające m.in. z RODO, z ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy o prawach konsumenta.
- Nieograniczone uprawnienia klienta
Umowa wraz z Regulaminem nie wyłączają ani nie ograniczają wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa uprawnień Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
- Siła wyższa
W czasie trwania siły wyższej, Strony Umowy zwolnione będą od wszelkiej odpowiedzialności za jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie, jeżeli tylko okoliczności zaistnienia siły wyższej będą stanowiły przeszkodę w wykonaniu umowy. Powyższe ma zastosowanie również w okresie bezpośrednio poprzedzającym lub następującym bezpośrednio po wystąpieniu siły wyższej, jeżeli tylko we wskazanym okresie oddziaływanie siły wyższej będzie stanowiło przeszkodę w wykonaniu umowy. Przez „siłę wyższą” należy rozumieć zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym, całkowicie niezależne od woli i działania Stron, którego nie można było przewidzieć i niemożliwe było jego zapobieżenie, w szczególności takie zdarzenia jak: powódź, włamanie, wojna, akt terroru, wprowadzenie stanu wyjątkowego.
- Obowiązujące przepisy
W sprawach nieuregulowanych mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy, w tym przepisy ustawy – kodeks cywilny oraz ustawy o prawach konsumenta (o ile dotyczą).
KLAUZULA INFORMACYJNA
Realizując obowiązek informacyjny wynikający z przepisów ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz przepisów RODO, poniżej przesyłamy najważniejsze informacje:
- Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Lingua Up! Sp. z o.o. Dane będą przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz jej wykonywania (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); W przypadku podania dodatkowych danych, które mogą usprawnić realizację umowy – przetwarzanie będzie odbywało się w oparciu o uzasadniony interes Administratora do czasu ustania celu biznesowego lub wniesienia sprzeciwu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Obowiązki prawne
Dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na Administratorze, w tym m.in. przepisów podatkowych i z zakresu rachunkowości (art. 6 ust. 1 lit. c RODO – nie dłużej niż przez okres 6 lat).
- Realizacja prawnie uzasadnionego interesu
Dane będą przetwarzane w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora (m.in. w postaci ustalenia lub dochodzenia roszczeń/obrony przed roszczeniami/marketingu usług i produktów firmy, opinii) – tj. do czasu przedawnienia roszczeń/ustania celu biznesowego lub wniesienia sprzeciwu.
- Podmioty przetwarzające dane
Do realizacji ww. celów dane mogą być powierzone m.in. firmie hostingowej, firmie świadczącej usługi rachunkowo-księgowe, osobom prowadzącym zajęcia, platformie do obsługi klientów, kurierom, urzędom pocztowym, prawnikowi.
- Prawa użytkownika
Mają Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych oraz sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
- Dobrowolność podania danych
W zakresie, w jakim przetwarzanie danych następuje w celu zawarcia i realizacji umowy lub dla celów realizacji obowiązków prawnych czy ustalenia/dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, podanie danych jest dobrowolne, ale może uniemożliwiać zawarcie umowy (nie dotyczy danych fakultatywnych).
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WYNIKAJĄCY Z USTAWY O ŚWIADCZENIU USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Bezpieczeństwo w sieci
Publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych przez osoby nieuprawnione, dlatego należy stosować właściwe środki techniczne minimalizujące opisane zagrożenia, w szczególności programy antywirusowe i chroniące tożsamość.
- Zasady bezpieczeństwa
Organizator nie zwraca się z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie hasła. W ramach świadczonych usług, obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
INFORMACJE DOTYCZĄCE USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA
- Reklamacje
Reklamacje można kierować na adres Organizatora tj. kontakt@linguaup.pl lub korespondencyjnie. Szczegółowe informacje dot. uprawnień Klienta określają przepisy ustawy o prawach konsumenta, a niniejszy Regulamin nie ma na celu ich ograniczenia lub zmiany.
- Złożenie reklamacji
Klient może złożyć reklamację wysyłając ją na adres Organizatora. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją.
- Rozpatrzenie reklamacji
Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, o ile nic innego nie wynika z przepisów szczególnych. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mailowy Klienta lub w inny sposób wskazany przez Klienta.
- Prawo do odstąpienia od umowy
Informujemy, że w przypadku zawarcia umowy na odległość lub poza siedzibą Organizatora, Klientowi, który jest konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumentach w rozumieniu art. 3855 kodeksu cywilnego przysługuje ustawowe prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
- Forma odstąpienia od umowy
W celu skorzystania z prawa do odstąpienia, Klient informuje o tym wysyłając np. e-mail lub pismo na adres Organizatora (wzór: Odstępuję od umowy z dnia …). Do zachowania terminu ważne jest wysłanie informacji o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.
- Brak prawa do odstąpienia
Klientowi nie przysługuje ustawowe prawo do odstąpienia od współpracy w przypadku gdy Organizator wykonał w pełni usługę lub rozpoczął świadczenie usługi o dostarczanie treści cyfrowych za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia utraci prawo odstąpienia od współpracy i przyjął to do wiadomości.
- Inne sposoby rozwiązywania sporów
Klient może zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z umowy, wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów i uzyskać pomoc w sprawie umowy lub ma prawo skorzystać z platformy ODR (ec.europa.eu/consumers/odr).
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Odstępuję od umowy z dnia*… dotyczącej*……….
Imię i nazwisko, adres mailowy użyty podczas założenia konta w systemie eduSky* …
Podpis*… (o ile wysyłane w wersji papierowej)
Data …………………………………………………
*uzupełnić
POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy (w przypadku umów o świadczenie usług)/ od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa – weszła w posiadanie rzeczy, a w przypadku rzeczy dostarczanych partiami – z dniem wejścia w posiadanie ostatniej z rzeczy. W przypadku umów o regularne dostarczanie rzeczy przez czas oznaczony – z chwilą wejścia w posiadanie pierwszej z rzeczy przez Państwa lub osobę trzecią – wskazaną przez Państwa (inną niż przewoźnik).
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
Nasze dane do kontaktu:
Lingua Up! Sp. z o.o. z siedzibą na ul. Hutniczej 15/8, 41-100 Siemianowice Śląskie, kontakt@linguaup.pl, telefon: 32 308 70 07
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Jeżeli zażądali Państwo rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, zapłacą nam Państwo kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do tej chwili, w której poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.